Sunday, August 30, 2009

◕‿◕ " lupe

bngap tul...ak lupe nk amek cupcake arif& kertas yg pn.julia kasi kt arifah aritu...SNGAL!!! I want the cupcake!! =.=" =((

and...smlm ak kasi adiah kt arifah...die tgk...mcm...*takde perasaan gler* =.=" and...kitounk tgk vid...dgr lagu...arif ade join gak...caye x arif hfl lagu pokerface....XDsbb kk die yg gile tu syik2 dgr.. mse dgr lgu tu ak sik2 STTS ngn arifh...smlm kitorunk syik2 STTS...haha..LOL

andd ak nk ckp somtin...

ni ditujukan kpade "SESIAPE" sahaje

bla3...cm la I kesah you are sorry ke ape...
you yg kate...you FED UP kan??
then...bler I xmessage you, sorry la...whtevr la...
I didn't mean it la..
stop making reasons!
If you are...just admit it ok...
I don't mind...
but still...
I hate you!!!

===========apsl ngn ak nih??

◕‿◕

No comments:

Post a Comment

coment this post k!~ღ ~ZC~ღ