Friday, September 11, 2009

owhh SHED!

Lyan gbr di bwah ni erk...


~swimming pool~



~rawrrR~



~CHOMEL GLER! make up lgi tu..huhu~




~terer gler~


************************************************************************************************************************

harini,preety [ugly] boring
sebab mmg boring
walaubagaimanapun,

mase perhimpunan,en.Faisol
kacau Syafiqah & Hadi
[seperti biase~]
&hadi kate Syafiqah suke Irfan..
[LOL!]

masuk kelas,kitorunk ingat cekgu da masuk,'
stu nampak Hadi tengah pdam whiteboard.
aku pown cakapla,:la...HADI...
then hadi prasan die cakap ":ape?
me: *ignores*
HAdi: aku suke *******
me: *still ignoring him.*

sampai tempat duduk,
aku tanye Arifah ap hadi cakap,
*walaupown aku dengar.
then arifah gtaw aku,
dan....

HADII!!!!!
*asks 1000 questions#
dan,ismail menyebok,dan Hadi gtaw ismail sape aku suke
PANDAI!

masa B.I maen sahiba
dengan maza,elena,heng
Syafiqah kire markah while Arifah just watch.
then first round Syafiqah tlg aku maen.
tapi aku juga yang dapat jawapan.
stu Syafiqah asyik jatoh2kan huruf tu.
first: buat bodo
second:Syafiqah,jangan la jatuhkan.
third: IIIISSSSSSSSSSSHHH!!!!!!!!!

then satu kelas tengok aku,and started laughing
including me =D
merah kowt muka ku ini.
*still laughing*

Then rehat tadarus,da sampai juz 3 page 52 da...
cepat giler,baru 3hari xngaji.

masok kelas,hadi tgh cheessssiiinngg ngan en.faisol

kene g pusat sumber,=((
mase sampai,cekgu kate ade buku a.k.a. novel baru
then BES GILE!
buku yg amat2 interesting.
aku xdapat nak buat pilihan.
then aku amek satu buku pasal

sorg budak 12 tahun name die anna,
die ade sorg kembar yang bernama anis
satu hari,ibu bapa anna memberitahunya
mereka akan mengambil seorg abang angkat kepada kembar2 tersebut.

dan....
*aku da malas nk citer*

mase tengah bace,cekgu cakap ngan heng,
tetibe aku terdengar suara hadi
dari blakang.
aku pusing,rupenye die dudok kt meja blakang aku je..
ismail pown ade.
aku tanye kat arifah: "sjak biler diorang datang?"
Arifah: "ntah"

dan,BALEK!!!

g skolah agame smpai depan pagar skolah,
aku nampak Mafu,Ismail,Zhafir
tgh tengok aku.
stu asyik2 sebot name aku
dan aku dengar mafu kate,
"ZHAFIR SUKA ZUREEN!

dalam kelas Ismail kate,
Zureen suke Zhafir!

kemudiannya,
Lukman datang
dan budak lelaki 3 ekor tu
pandang2 aku

seraya atikah Tersengeh2 kat aku.
PLEMPANG KANG!

mase abes yassin,
Faiq bace doa dlm arab,
tetibe ustazah suruh luqman bace dlm bm.

Atikah & budak2 lelaki pandang aku.
~huh~!

masuk klass balek aku cakap ngan nadia pasal faris.
*bukan SKSEAFIELD!*
dan,ismail pown menyebok.
Ismail arini cari pasal ngan aku dowh!
punca: HADI!!!!!!!

Ismail gado ngan Zhafir,
die cakap
:"shutup150x"
then aku ngan ismail cakap:
"And DRIVE!"[serentak!]
ZHAFIR: "hoho...takde lesen camne nak bawak!"

then mase balek,tgh tunggu ustazah,
aku dudok.
sebelah aku zhafir & maryam
sebelah Zhafir Ismail.
bile maryam bangon,
Ismail kate:"korang dudok macam....
Z&Z:WOII!!!XD=)) hahaha....


then balek,bace blog wan,*kali ke due*
bess do!! aku suke blog wan.
INTERESTING gler!
tapi part
KAPAL TERBANG TERHEMPAS KT SKSEAFIELD
tu....=.="
BENG!!!

hoho....


ILY,
~ZUrEEN CAMELIA ZULKAPLI.

Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment

coment this post k!~ღ ~ZC~ღ