Tuesday, October 6, 2009

heyp :)

HEY!!
sorryy gile lame gak arh xupdate


hari rabu lepas kitorunk bwat tower
kitorunk [me,syaf,el,rif,maza,farahin]
xde idea langsung!
maen cantum2kn je.


mase rehat..piker..tapi xdapat ilham


stu g blockA masuk klass...
tp ak g klass usaha,
mlepk ngan tasha.
maen keja2,trek2,ejek,
xD lawak owh!


hari kames ak xgie skola.
ayh aku kejutkan bejuta kali xbangun2


then ayh ak masok


AYH: abah jumpe kucing,ade kt dapur.
eIN: hah? *teros bangon*


-.-' hadeh...trok owh aku nih


ayh aku kasi name kucing tuh..OBAMA!
=)) lawak arh..


then borak2 ngan Faris [die pown xgie skola]
xD
.lol.


TTTM


Hari jumaat lak..


mase beratur,aku gatal gile..
Elena&Syaf tgh bincang2 harge brg tuk KH
then aku tgk diorunk,ade org dtg.
duduk hujongggggggggggg


aku mengambil kesempatan,tgk org tuh
walaupon aku taw die prasan tp,APE AKU KESA!


masuk kelas,blablubla..


mase rehat,=D
makan2...naek,jumpe tasha..
dudok kt hujong blockB


geng "LELAKI"
kt block A,kitorunk mmg da usha diorunk arh..xD


then diorunk masok kelas usaha.
maseh duduk kt ctu.
aku tgk diorunk cm sudaa dilamun *****


then tasha tetibe tarek tangan aku dan lari..
AIYOo!
-.-'
die kate budak2 lelaki tunjok2 arah kitorunk -.-'
CEHYT! diorunk nmpak rupenye -.-'


masuk kelas,maen SPOON! terglak2 mcm org giler!


mase balek,aku puseng2 stu terlihat sesuatu. =D hehe


smpi rumah call orang...=D bess


ptg tuh g umah ELENA -bessss =))
SABTU.


pepagi kitorunk[syaf,el,ak,rif] da g mydin.


then gie makan,


dan pergi tros umah imran
kt umah die bes! xD
lwak owhh haizz...


kitorunk lepak2 ,tgk wild child,imran blanje ice cream..yummie!
smpi kul 3.


then kitorunk [el,ak] g umah haris kt USJ11..
gile canteek umah!
mase nk balek umah elena,
SMEPIT GILE!
-.-'


g umah elena,
chat ngn natasha psl...
[SECRETT kami bertige]
then kul 5:30 aku balek :(


AHAD.


ak kne tlg mak ak msk,kms uma -.-' tired!


kul 3 tasha&anis dtg
aiyooo! kecoh!


then org laen dtg,
bosan jeeee


then mase fahim balek,
kitorunk [putri,tasha,hanis,me,syasya,el,arifah]
bwat PRANK CALL!
number lame ak.


lwak gile!
:))


yg second punye xleh bla,hanis jadi bdk kecik,
putri jadi nenek


KAK MARISA! mak suroh beli garam,.....
JANGAN LUPE BELI GULE!


pastu menakutkan...xD


bes argh...xD wlwpown ade gak menyermkn...tp bes arh...
xD


ISNIN.


BOSAN!
SLASE.


bes! :)
seperti biase,ak menggatal


mase rehat,
ak g BS ngn maza.
then maza bwt somtin.
then ak nmpk someone
i wzas like WOAHH!!!


naek g PS.
:D utk saje2..


ak nmpk putri,die tgk ak,ak tgk die,'
stu tetibe terglak2


dan maen cubet2.
die cubet pinggang ak
ak cubet tgn die


stu kire 123 tuk lpskn..xD
lol


smpi kt suatu tmpt,
kMI berjumpe
si "BUAYE"


dan ini yg terjadi:


zC: SUMAI KAU TU!!!!
PF:KAU arh!
zC:asl ak lak!Kau arh


tetibe jumpe tasha
ak ngaco die
die gletek ak


the best part was
AKU HAMPER TERJATUH!
ak agak kalo jatuh tadi...dahi ak yg kne dulu.
-.-'


naseb ak brek taw x!


dan...mase maths,el ngn ak nk g tnds,
tetibe syaf suh el g kt APD stu panggel ahli tunas putri
ak tetibe XCITED nak mati!


terlompat2,ternari2,
ak nmpk intan tgk ak,
stu ak pndg die,xD


ak da agk msti die taw npe
lol


el bru nk bkak pintu APD,
ade org da bkakkn
FAris kuar,nta apsl
aku tgk die,die tgk ak,stu kitorunk cm tgk je... -.-'
AIYOOO!


stu g tandas,maza ade kt sane,die suh aku tutop pintu tndas,
aku baru nk reply ape yg maza ckp,
then ak pgg pintu tandas,
ak cakap 2 perkataan,
ternampak faris & fahim kt luar tnds
and they were like robots,
tetibe pndg ak,
ak cm...tgk je la...
tp aku tutop pintu cpt2...
kalau x...




AI FELL I'm IN LOVE LA WEH!!


:)

masok klass,layan el ngn syaf maen chess
BOSAN gler...
ak asyek kacau diorunk je =D


then balek,antar chess jp
nmpk bdk klass usaha turon,ade faris,ak tgk die,dan die tgk ak,
LAGI SKALI!
pnyakit btol larh die tu!
-.-'


then g bus stop tunggu mak elena


bas A2 lalu.
dan ak skalie lagi tgk Faris
-.-'
asl ngn ak?
:o


smpi uma,
ak lari naek atas mcm org gile,
sbb nk amek mangge tuk mak el
-.-'semput tros ak xD


skalie lagi arini xgie skola agame,
:D
hehe


then mlm,tenet,game on fb,phone,bla3...


bess arh...


ooo yaa..photos will be uploaded later,ak nk wat collages
=D
bia sng dan ringkas!
=D heeeeeeeeee~




BYE!






yeah...korunk pena dgr istilah
BF dan GF
tapi bukan?
haha...
kalau xpham,lu PK arr niri!







No comments:

Post a Comment

coment this post k!~ღ ~ZC~ღ