Monday, September 28, 2009

one nation emcees [1malaysia xpegi keje..patah hati [putus cinta] .lol.]

layan lirik ni... ="(


Lirik Bisikan Cinta - One Nation Emcees

Damian Mikhail:

Bisikan cinta menghantui diri ku ini

masa tak henti

bisikan cinta menghantui

Mimifly:
Diriku kini terasa merana

kau segala buat diriku

tapi kau berpunya

Ku ingin luahkan apa rasa di hati

kata hati yang ku pendam selama ini

ku cinta (kau cinta)

ku cinta (kau cinta)

kau cinta (ku cinta)

kau cinta (ku cinta) 2X

Zydee:

Secara jujur ku masih mencintaimu

secara jujur tak dapat ku lupakanmu

tak payah dan tak perlu ku cerita tentang lara

atau kesepian yang tidak ku tahu akhirnya

ya kini kau tiada tapi dia bagaimana

mampukah dirinya jadi belahan nyawa

hentikan bisikan yang bermain di fikiranku

ku sayang dia seperti aku sayang kau dulu

Kozae:

Termenung kosong cerita cinta si dia

sedih tidak cemburu mungkin iya

tiga batu permata ku dapat hanya duka

biar aku sengsara suka di dalam luka uhh

biar perit akan ku telan jua

agar dikau bahagia ku buat apa saja

anganku moga kita bersama

rela aku merana lihat dikau bersama

akhirnya aku pasrah..

Mimifly:

ooooo

masa tak henti

bisikan cinta menghantui

Damian Mikhail:
diriku kini terasa merana

kau segala buat diriku

tapi kau…kau berpunya

Chorus:

Walaupun kau bersamanya

kau tetap aku yang punya

biar ku telan pahitnya

agar kau bahagia

siang dan malam aku menanti

walau diri ku tak dipeduli

sayang kau tak menyedari

cinta mu ada disini

Jojoe:

Kehilangan satu-satunya sandaran jiwa

dihujani luka berembun penyesalan

membiarkan ilusi karut memapah emosi

cakerawalaku buta cahaya hilang kemana (satu rasa)

takkan mati takkan pergi takkan berganti (umpama)

akal dan hati tidak pernah berkomunikasi

di batas kehampaan dan kerinduan

aku doakan bahagia buat dirimu dan dia

Damian Mikhail:

Bisikan cinta menghantui diri

bisikan cinta menghantui diri ku kini

Bridge:

Mimifly:

Dengarlah rintihan hati

suara jiwa ku ini

moga kau kan tempuhi

segala rintangan yang bakal menanti

tanpaku menemanimu

kau tetap di ingatan ku

namun masa dah berlalu

Walau pun kau bersamanya

kau tetap aku yang punya

biarku telan pahitnya agar kau bahagia

siang dan malam aku menanti


walau diriku tak di peduli

sayang kau tak menyedari cinta mu ada di sini..





:"( huwahh ..sedeyh ..

No comments:

Post a Comment

coment this post k!~ღ ~ZC~ღ