Sunday, September 27, 2009

Terlalu banyak hingga tak terkata.

Mungkin ada yang sudah tahu yang aku buat rumah terbuka untuk keluarga2 dan rakan2 kakak2ku...

URGH! stop it! skema giler ayat!! :-&

aku ajak due je kwn ak
1.Nur Elena Abdul Rahim Hew
2.Arifah Husna Badlishah

elena came first..i mean "FIRST!"
lawl.


eyh...ley x aku update nanti psl nih?kalau xboleh pown,ape aku kesaa? aku akan update jugak! skurunk aku nak bercerita pasal pengajaran2 yang sangat perlu diambil iktibar.p/s: keadaan akan menjadi skema .lol.




Dato' Leman (B.ukan N.ama S.ebenar) dan Kak Fatiyah (B.N.S.) ialah [ataw adalah] adik beradik. Mereka dibesarkan didalam sebuah keluarga yang sangat susah.

Leman seorang budak yang nakal pada zaman kecilnya sementara Fatiyah sebaliknya. Namun begitu,Leman seorang pelajar yang cemerlang.Boleh dikatakan setiap ujian,Leman akan mendapat nombor satu di dalam kelasnya.Fatiyah pula,semakin hari,semakin merosot prestasi pelajarannya.

Setiap hari,Fatiyah akan....................








untuk membaca sambungannya,sila klik sini. tetapi blog ini akan mula beroperasi sepenuhnya selewat2nya 4/10.09 dan seawal2nya 1/10/09 .. heee~ =D

BUHBYE!

No comments:

Post a Comment

coment this post k!~ღ ~ZC~ღ